تلافی میکنی...
اما دریغ... باید میبخشیدی ... باید صبر میکردی..
خدایا ببخشید تلافی کردم... ببحشید که نبخشیدم...
الان خیلی پشیمونم...
از این به بعد به عصابانیتم به انتقامم فرصت میدم
درد و دل پنهانی...ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208