صبور باش

خرید بک لینک
بعضی وقتها عصبانی هستی خیلی عصبانی هستی... فک میکنی باید تلافی کنی..

تلافی میکنی...

اما دریغ... باید میبخشیدی ... باید صبر میکردی..

خدایا ببخشید تلافی کردم... ببحشید که نبخشیدم...

الان خیلی پشیمونم...

از این به بعد به عصابانیتم به انتقامم فرصت میدم

درد و دل پنهانی...

ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: پنجشنبه 20 مهر 1396 ساعت: 22:07

صفحه بندی