مشکلی نیست اگر من مستجاب نشم اما برای تویی که مظهر استجابی .. بعیده فقط به خاطر اسم خودت ...
تنها دلیل همین باشه
ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: جمعه 14 تير 1398 ساعت: 6:02