الان حالت خوبه
چون حس کردی یکیو داری
اگر حس بدی داشتی فقط حسته چون احساس تنهایی میکنی
بیخیال باش همه همکار بغل دستیت هستن بذار کنار
دنیا بزرگتر از این حرفاس
درد و دل پنهانی...
ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:15