ان شاالله پنجشنبه نذرمو ادا میکنم
الانم اگه بعد 14000 صلواته اگه کار و درامدم ان شالله جور شد14000 لعن میفرستم
حاج قا گفت خیلی جواب میده
روسری مامان بزرگم هم میخرم میبرم برای شخصی ک نذرش کرده بودم
چهارشنبه ان شا الله
درد و دل پنهانی...ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186