یه دوستی برام پیام گذاشته بود که نگم به خدا چی کار کنه برام... گفته بود به حکمتش دل بسپارم...
تا حالا همش کار خودمو خودم خراب کردم
از این جا به بعدش با تو... میدونی که چه قدر اشوبم ..
ارامشم تویی...
ارامشم...
همه چیو درست کن
واسه پایان نامم یه فکری کن
درد و دل پنهانی...
ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: ارمشم,تویی, نویسنده: بازدید: 237 تاريخ: يکشنبه 26 شهريور 1396 ساعت: 9:42