مدام میگفتم چرا خداجواب نمیده...اما تو جواب داده بودی... دقیق هم گفته بودی...اما من عجله کردم غافل شدم....وقتی گفتی ک دیگه من کاری از دستم بر نمیاد
اشتبهاهت جبران ناپذیری رو مرتکب شدم، اما تو میتونی درستش کنی...میدونم بهونه اس هر چی بگم...همیشه حق با تو بوده و هست و خواهد بود
من نادونی کردم
تو میتونی روز و شب و عالم و کاینات رو عوض کنی این دیگه چیزی نیس... کمکم کن...هیچ کس درد منو نمیفهمه جز خودت
من اشتباه کردم تو درسش کن
ببخشید ک حرف گوش کن نیستم تو ک سمیع الدعا هست مستجابم کن
دوست دارم
درد و دل پنهانی...ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181