از ته قلبم دوست دارم

خرید بک لینک
چ قدر امید خوبه

الله کمک کن هیچ امیدی ناامید نشه

هرچی صلاحه پیش بیاد...

س-اح جواب نداد و من منتظرم شاید ک مشکلم حل شه

و نمیدونم حتی صلاح چی هست... ک حل شه یا نه..

اما دلم میخواد ک حل شه...

به راحتی...

بی هیچ عقوبتی...

یا الله

توکلت...

با این ک لایق نیستم و معتقدم که نیستم اما تو رحمن الرحيم و معتقدم که هستی، ب رحمانیتت قسمت میدم کمکم کن...

هوای زهرا رو هم داشته باش

خدایا...دوست دارم

درد و دل پنهانی...

ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال می‌کنید

برچسب: از ته قلبم دوست دارم,از ته قلبم دوستت دارم,از ته قلب دوستت دارم, نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 20:19

صفحه بندی