الله کمک کن هیچ امیدی ناامید نشه
هرچی صلاحه پیش بیاد...
س-اح جواب نداد و من منتظرم شاید ک مشکلم حل شه
و نمیدونم حتی صلاح چی هست... ک حل شه یا نه..
اما دلم میخواد ک حل شه...
به راحتی...
بی هیچ عقوبتی...
یا الله
توکلت...
با این ک لایق نیستم و معتقدم که نیستم اما تو رحمن الرحيم و معتقدم که هستی، ب رحمانیتت قسمت میدم کمکم کن...
هوای زهرا رو هم داشته باش
خدایا...دوست دارم
درد و دل پنهانی...ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: از ته قلبم دوست دارم,از ته قلبم دوستت دارم,از ته قلب دوستت دارم, نویسنده: بازدید: 205